روزگار من

kiss the rain

/ بازدید : ۲۱۹
 
نزدیک به دو سال موزیک وبلاگم بود بدون اینکه بدونم اسمش چیه و نوازندش کیه!
بلاخره یه روز روی این وبلاگم میزارمش
 
 
۶
سمیه
۰۱ آذر ۱۳:۳۰
 موسیقی بی کلامه ارامش بخشیه
پاسخ :
آره
من که ازش خسته نشم
پلاک هفت
۰۱ آذر ۱۷:۱۵
3 سال روی سایتم بود :)

http://www.dostpersian.ir/559/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%DB%8C-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%88%D8%B3%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-kiss-the-rain-%D8%A7%D8%B2-yiruma/
پاسخ :
خیلی آرامش داره
ابوالفضل ...
۰۲ آذر ۰۶:۱۶
گوش اش دادم. هرچند زیاد قلقک نداد گوش و ذهنم رو اما در آرامش بخشیش شکی نیست.
پاسخ :
سلام
بازم جای شکرش باقیه
آوو کادو
۰۲ آذر ۲۰:۱۷
ساده و زیبا بود :-)
پاسخ :
اوهوم
آناهــیــ ـــتا
۰۳ آذر ۲۲:۴۴
منم خییلی این آهنگو دوس دارم امیدبخشه
آهنگسازش فک می کنم yiruma باشه...

پاسخ :
سلام

آره درست گفتید.
منم خیلی دوستش دارم بهم حس خوبی میده.یعنی حس شناور و معلق بودن.باهاش نمیدونم شادم یا غمگین
داوطلب دکترا
۱۳ آذر ۰۲:۱۴
سلااااااااام
وای مرسی
بالاخره منم اهنگ مورد علاقمو دان کردم
اخ که چقد این اهنگ حس عجیبی بهم میده ته این حسه ی غمه برا من ک اینجوره شایدم یاداور روزای خوب و خاطرات گذشته
واقعا چرا هر چی جلوتر می ریم میگیم یادش بخیر!!! یعنی از نحوه ی زندگی ماس؟ یا شایدم ما داریم زندگی کردن رو فراموش می کنیم اینقد درگیره مسایل دیگه شدیم ک دیگه یادمون رفته ک شاید فردایی نباشه

پاسخ :
سلاام

خوش اومدید
درسته.اینقدر که توی گذشته و خاطراتیم یادمون رفته از لحظات خوش الانمون هم باید بهره ببیریم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
گاهی لازمه بشینیم و با خودمون درد دل کنیم
گاهی هم شادیهامون رو باید با خودمون تقسیم کنیم!
و اون کسی که باید بیشتر از همه بهش احترام بزاریم کسی نیست جز همین خودمون!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان