روزگار من

اندر مصائب سی و یک سالگی من

/ بازدید : ۱۷۳

هیچ وقت اینجور که  بقیه بهم نگاه میکنن به خودم نگاه نکرده بودم

نمیدونم الان باید خوشحال باشم یا ناراحت!

نمیدونم درست رفتم یا غلط!

از دیروز  دارم ب خودم میگم نکنه امید واهی  دارم؟

چرا جوری  باهام حرف زد که انگار قرار تا آخر عمر مجرد بمونم؟

یا که هیچ  امید  ازدواج ی واسم نیست!

چرا سی و یک سال اینقدر بنظرشون زیاد میاد؟

و چرا طرز فکر من نسبت ب این مسایل اینجوری نیست!

من اشتباه میکنم؟

باید الان کاسه چه کنم چه کنم دست بگیرم؟

غصه بخورم؟

نکنه این چیزا  واقعا از من گذشته و خبر ندارم؟



۴
رها مشق سکوت
۲۳ آبان ۱۱:۰۲
مهم طرز فکر خود آدمه، اینکه آدم خودش چطور جایگاه و زندگیش رو ببینه، چطور به خودش نگاه کنه، خوب و بد و درست و غلط رو نگاه خود ادم تعیین میکنه، خیلی وقتا آدما ترس های خودش رو میگن، خیلی وقتا از نگاه خودشون به زندگیه تو نگاه میکنن، مهم اینه که اونقدر جهت دار باشه افکارت که نگرانی ها و یا نگاه های بقیه نتونه اون رو تحت الشعاع خودش قرار بده
به نظر من هیچ امیدی واهی نیست، سی و یک سالگی هم سن عجیب و غریبی نیست که بخوای اینجوری بهش نگاه کنی. اصلا سن زیادی نیست. 
کاسه چه کنم چه کنم نباید دستت بگیری، اما همه ی اتفاق های زندگی رو نمیشه به ازدواج وابسته دونست، باید به غیر از ازدواج برنامه های دیگه ای هم برای زندگی داشت، زندگی که معنادار باشه، هرچیز سرجای خودش اتفاق میفته
پاسخ :
سلام
باره و بارها این پیام رو خوندم .ممنون
بخصوص این قسمت :، مهم اینه که اونقدر جهت دار باشه افکارت که نگرانی ها و یا نگاه های بقیه نتونه اون رو تحت الشعاع خودش قرار بده
باید خیلی بیشتر از قبل فکر کنم و بررسی
متاسفانه افکار و حرفهای اطرافیان و اوضاع نا مشخص آینده آدم رو شبیه برگی در باد میکنه
آوو کادو
۲۳ آبان ۱۳:۴۴
نه!
اصلا غصه نخور و با بی خیالی از زندگیت لذت ببر :-)
پاسخ :
یعنی همون روش قبلی؟
پلاک هفت
۲۳ آبان ۱۹:۱۴
سُکون بودن و درجا زدن یه کاریه که اسمی براش تعیین نشده، از بیهودگی هم اونور تره..
دوتا دختر خاله دارم 33 و 30 ساله‎ان..
بخدا دارن زندگی میکنن. به اندازه کافی به خودشون میرسن و. . .
شادن کلاً..
[شاید ربطی به موضوع نداشت ولی همینجوری این دخترخاله هام اومدن تو ذهنم و خواستم در موردشون گفته باشم]
پاسخ :
سلام..آره در جا زدن جز غم چیزی نداره.
اتفاقا خوب گفتید .چیزی ک توی خانواده و فامیل من جدیدا باب شده همین ازدواج توی سن پایینه.واسه همین واقعا نیاز داشتم بدونم ادمهای با شرایط مشابه من الان دارن چکار میکنن
نورا نیازمند
۲۴ آبان ۱۰:۰۳
به سبک خودت زندگی کن
این زندگی توئه و فقط یک بار به دنیا میای
اونجور که خودت دوست داری ادامه بده 
پاسخ :
سلام.درست میگی.منتهی گاهی آدم شک میکنه.بلاخره هر کسی دوست داره راه درست رو بره  که متاسفانه با این تغییر سریع توی فرهنگ و شرایط ما دیگه نمیشه آینده رو پیش بینی کرد و بر حسب اون تصمیماتی گرفت که بعدا نتیجه دلخواه بده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
گاهی لازمه بشینیم و با خودمون درد دل کنیم
گاهی هم شادیهامون رو باید با خودمون تقسیم کنیم!
و اون کسی که باید بیشتر از همه بهش احترام بزاریم کسی نیست جز همین خودمون!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان