روزگار من

ناظرین کشاورزی

/ بازدید : ۲۴۲

این آدم ها قشر مظلومین 
سالها کار با حقوقی تو محدوده ماهی 200 تا 300 تومان
کار روزانه سخت
با مسولیت سنگین
با تحصیلات عالیه
دیروز روز بدی بود خیلی بابت این ها  و حرف زور مدیر  حرص خوردم 
 24 سال ام بود وارد سیستم جهاد کشاورزی شدم الان 31 سالمه و هنوز هیچ تفاوتی توی حقوق و قراردادم ایجاد نشده!
یه عده سال گذشته با تقلب و بی تقلب استخدام شدن و بلاخره تکلیفشون مشخص شد
ولی باز موندهایی مثل من باید همچنان با امید واهی ادامه بدند
جایی ایستادم الان که نه دل و جرعت رها کردنش رو دارم و نه امید درست حسابی به آینداش
الان پر از حسرت عمر رفتمم
یعنی بلاخره چی میشه؟
قلبم  از دیروز بدرد اومده!
۱۲
ابوالفضل ...
۰۶ دی ۱۹:۱۹
منم لیسانس کشاورزی خوندم، گرایش آب. خیلی از دوستام مثل شما رفتن جهاد یا اینکه توی شرکتای خصوصی مشغول به کار شدن. غیر یه عده که نمی دونم چطور، ولی ترقی کردند بقیه حکایتشون همین حکایت شماست.  اما من تن ندادم و خواستم ریسک کنم، از یه راه دیگه، یه کاسبی دیگه. بدجور به زمین خوردم جوری که خیلی وقته همین طور دور خودم می چرخم و می چرخم.
واقعا نمی دونم من کار درستی کردم یا اونا. من که الان زیر صفرم یا اونا که روی صفر، یه خورده روی صفر...
پاسخ :
منم خیر سرم خاک و آب خوندم .ون همه درس سخت!
توی زمان و مکانی هستیم انگار نمیشه با توجه به دادهای موجود تصمیم گرفت
یه زمان فکر میکردم صبر و تلاش نتیجه بده
ولی میبینم همه چیز تو دست ما نیست
با این قوانین متغییر!
امیدوارم یه روز هم بتونیم تو این زمینه از ته دل بخندیم مهندس
هاتف هاتف
۰۶ دی ۱۹:۲۲
اولا ممنونم بابت کامنت بسیار زیبای شما روی وبلاگم ..
و اینکه براتون از صمیم قلب آرزوی موفقیت می کنم .. داخل ایران همه چیز به هم خورده .. و همیشه فکر کنید کسانی هستند که از این وضعیت بدتر هم دارند .. اگر کارتون راضی تون نمی کنه عوضش کنید ..
شما تحصیلات دارید ... اینکه کارتون چی باشه مهم نیست .. اینکه مزایاش خوب باشه مهمه ..
ان شاالله گشایش تو کارتون حاصل میشه ...
پاسخ :
سلام خواهش میکنم
ممنون 
درسته نمیدونه آدم رو کدوم قاعده و روش پیش بره که نتیجه بگیره چیزی که  دیروز درست بوده امروز درست نیست!
تغییرش دل و جرعت میخواد حقیقتش من توان شکست رو دیگه ندارم
میترسم رهاش کنم بعد طبق وعده و عیدهایی که توی اخبار دادن بقیه جذب بشن و من بخاطر عدم همکاری...
انشاالله.همچنین واسه شما
المی ...
۰۶ دی ۲۰:۴۲
:|
وضعه همه جا همینجوریه
دختر عمه من که تو یه شرکت کار میکنه دقیقا همه ی کارا رو هم میریزن رو سرش بعد حقوقشو ک اضاف نمیکنن هیچ 6 ماه 6 ماه حقوق میدن بهشون:|
پاسخ :
:(
roya ...
۰۶ دی ۲۱:۰۸
همینه همیشه! مث خواهر من  دقیقا با هم رفتین سرکار و الانم هم سنین ههیچ تغییری تو وضعیتش ایجاد نشده... ایشالا که یه روز درست شه همه چی...

+مرســـی اومدی :)
پاسخ :
سلام
امیدوارم نتیجهاش روو بخوبی و بزودی ببینیم 

خواهش میکنم  
سمیه
۰۸ دی ۰۰:۲۶
والا ادم نمیدونه چیکار کنه امیدوار باشیم نباشیم.....
من یع اشنا تو چهاد دارم بعد از یازده سال پیمانی شد!
پاسخ :
سلام 
آره واقعا نمیدونیم چکار کنیم
بلاتکلیفی بده
بدتر از اون درجا زدنه 
پلاک هفت
۰۸ دی ۱۱:۳۵
همش حرف همش حرف..
فقط باید تاسف خورد و گفت هعـی..
پاسخ :
هعیییییییییییییی
داوطلب دکترا
۰۹ دی ۰۲:۰۲
میدونم حرفم کلیشس و خیلی خیلی هممون ک دهه 60 هستیم شنیدیم ولی وقتی دقیقا از هم کس و همه چیز نا امید میشیم ی نیرویی اونموقع میاد ب دادمون میرسه و اون خداس ک بگه بازم دیدی ب جز من کسی ب دردت نخورد مطمئن باشید اگر چیزی اتفاق نمی افته یا تاخیری درش میافته حتما خیر و حکمتی توشه اینو منی میگم ک اعتقادی ب این چیزا زمانی نداشتم و حالا چون برام اتفاق افتاده بهتون میگم دوستای گلم
توکلتون فقط فقط ب خدا باشه و تلاشتون رو کنین و نتیجش رو ب اون بالایی بسپارین
براتون ارزوی موفقیت دارم چون همگیتون شایسته ترینن ......
پاسخ :
سلام

ممنون
والا با بعضی از اتفاقات اعتقاداتمون هم بهم ریخته
امیدوارم واقعا همینظور باشه که شما میگید
مدیر سبز
۱۱ دی ۰۲:۵۱
سلام :)
به کار جانبی و مرتبط با رشته اتون هم فکر می کنید؟
اگه وقت آزاد داشته باشید شاید بتونین برای خودتون یا با همکاری چند نفر، کارهایی بکنین.
یادمه یه کارآفرین و مدرس این حوزه، درمورد رشته شما پیشنهادهای خوبی داشت. از سایت زیر هم میتونید ببینید:
http://www.jahangirifdn.com
پاسخ :
سلام
درسته
ولی همه چیز سرمایه میخواد و پشتوانه
و البته جرعت
مرسی از راهنمایی و لینک
مدیر سبز
۱۲ دی ۱۸:۱۳
درسته مهم اینه که یه مطالعه، کار یا فعالیتی رو استارت بزنین...هرکدوم از اینها که بتونه یه رضایت قبلی در شما بوجود بیاره و در کنارش هم به کار رسمیتون ادامه بدین.
خواهش میکنم، امیدوارم موفق باشید
Hossein **
۱۸ دی ۲۱:۱۲
یعنی واقعا برجی 300 ؟؟!!!
یا منظورت برجی یک و 300 ؟؟!!
سیصد تومن که خرج رفت و امد هم نمیشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ :
کاش سیصد بود
دویسسسسست آقا دویستتتتتت
ثمین س.ن
۱۹ دی ۱۱:۱۶
باز خوبه شما وارد شدی

ما چی بگیم که پشتِ درِ بسته ی همه جاااااااااااااااا موندیم
پاسخ :
پشت در بسته بودن بهتر از ان بیگاری که ما داریم
جوری هم بلا تکلیفمون کردن که انگار تنها راه ادامه همین راهه
مهران
۲۰ دی ۰۹:۲۷
من ده سال پیش عطای همچین سیستم فاسدی رو که روابط به ضوابط حاکمیت داره ، به لقاش بخشیدم و اومدم بیرون و شروع کردن برای خودم کار کردم.اون اوایل همه غر غر میکردن که وایسا بالاخره یه چیزی میشه ولی گوش ندادم و زدم بیرون ، الانم راضیم...
پاسخ :
سلام
واقعا احسنت به شما
خیلی دل و جرات میخاد همچین کاری
البته تو اون سن و سال آدم امیدش زیاده به آینده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
گاهی لازمه بشینیم و با خودمون درد دل کنیم
گاهی هم شادیهامون رو باید با خودمون تقسیم کنیم!
و اون کسی که باید بیشتر از همه بهش احترام بزاریم کسی نیست جز همین خودمون!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان