روزگار من

این روزهای من و بیان

/ بازدید : ۱۹۱

حال و هوای بیان شده شبیه زمان قدیم بلاگفا

اون مواقع که اینستاگرام و تلگرام و حتی واتساپی نبود. همه میومدند وبلاگها و مینوشتند و تند تند  پست ها به روز رسانی میشد وبلاگها چک میشد و نظرات پاسخ!

گفته بودم میخوام تو گروه درخواستمو مطرح کنم، بلاخره یه فرصتی پیدا شد و این کار رو انجام دادم. و قطعا پنجشنبه بابتش ازم سوال میشه

از امروز باید سالم خوری رو شروع کنم، برای خودم البته نه دیگران. ولی نیاز به یه تلنگر مدام دارم فعلا تا این موضوع برام عادت بشه.

باید یه عادت خوب دیگه پیدا کنم و یه مدت دیگه بخوام جویای اون هم باشند

۳
سجاد عبدی
۰۲ آذر ۱۱:۵۵

کاش برگردیم به دوران بدون تلگرام و اینستا :)

سامان .الف
۰۲ آذر ۲۲:۴۱

والا من که حس و حالم درست مثل زندگی تو شعب ابی طالب هست

یاد وبلاگ نویسی تو زمان وقایع 88 هم می افتم

یاس و ناامیدی روزها و سال های بعدش هنوز بادم هست

پاسخ :
درسته
من اون سالها وبلاگی نداشتم
ولی بعد از اون جریانات یه حس یاس و نومیدی تا مدتها همراهم بود
مریم
۰۶ آذر ۲۲:۴۴

غم انگیزه که دیگه کسی وبلاگش رو آپدیت نمیکنه

من خیلی از وبلاگ های مهاجرت رو دنبال میکردم که اکثرشون از سال 92 دیگه آپدیت نشدم

خیلی دلم میخواد ببینم چه بلایی سرشون اومد

----

تراریوم

پاسخ :
درسته.منم گاهی کنجکاو میشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
گاهی لازمه بشینیم و با خودمون درد دل کنیم
گاهی هم شادیهامون رو باید با خودمون تقسیم کنیم!
و اون کسی که باید بیشتر از همه بهش احترام بزاریم کسی نیست جز همین خودمون!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان