روزگار من

گذشته

/ بازدید : ۲۰۰
باید حس های خوب توی خاطراتم رو  با همون کیفیت انتقال بدم به زندگی الانم 
۳
امیررضا باقری
۲۸ شهریور ۱۸:۰۳
دقیقا همین طوره! وبلاگ جالبی دارید و مطالبتون بسیار تکان دهنده می باشد.

خوشحال میشیم اگه از وبلاگ ما هم بازدید کنید و نظرتون رو ارسال بفرمایید.

با سپاس.
پاسخ :
سلام
لطف دارید
کوچه دوازدهم
۲۸ شهریور ۱۸:۲۷
ممکنه؟
پاسخ :
میشه امتحانش کرد
کوچه دوازدهم
۰۱ مهر ۲۱:۴۸
من فکر نمی کنم بشه امتحانش کرد . راه حل عملی نداره
اگر شدنی بود قطعا من تا امروز این کار رو انجام داده بودم
پاسخ :
چی بگم والا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
گاهی لازمه بشینیم و با خودمون درد دل کنیم
گاهی هم شادیهامون رو باید با خودمون تقسیم کنیم!
و اون کسی که باید بیشتر از همه بهش احترام بزاریم کسی نیست جز همین خودمون!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان