روزگار من

من شدم مادر خودم

/ بازدید : ۳۵۲

چقدر نوشتم:-)موقع ارسال نت قطع شد:-)

خلاصه اش این بود که دیروز عصر یه نگاه به وبلاگم انداختم دیدم که نوشتم کسی جزخودم نمیتونه درکم کنه(که پر بیراهم نگفته بودم)از اون ورم دیدم نوشته ام فکر و زندگیم شبیه یه خونه بهم ریخته است!

خب واقعا همین بود.

بعد از خوندنشون به خودم گفتم خب که چی؟

هنوزم منتظری یکی بیاد بشینه پای حرفهات و دلسوزانه و بدون داوری و سرکوب گوش بده و راهنماییت کنه؟ شبیه همون لحظاتی که خودت به بقیه دلداری و امید میدی؟

دیدی که نبود شاید هم هیچ وقت نیومد ! خب حالا تکلیف چیه؟میخوای همینجور توی مسیر تلو تلو بخوری و بزنی همه چیز رو داغون کنی؟


تکلیف؟؟؟؟

یکم مکث کردم و بعد

بلند شدم سالنامه کوچیکی ک هیچ وقت ازش استفاده نکرده بودم رو اوردم و با یه خودکار شروع به نوشتن کردم.

شبیه مادری که حال بچه اش رو میفهمه  و حرفهای نگفته اش رو میدونه،با خودم نوشتم.از اشتباهات و کارهام از دغدغه ها و دلخوری هام و از نقاط ضعف ام و کمی هام حتی  به خودم گفتم میدونم چنین شد و چنین کردند ولی خب... و بعد از این خب  واقع بینانه ترین و در حین حال خوشبینانه ترین حرفهای رو  که به ذهنم میومد به خودم زدم.

نتیجه اش شد چهارده صفحه  نوشته! ویک لبخند رضایت و یک آرامش معمول  بعد از یه گپ ساده و صمیمی و خودمونی!

قول و قرار خاصی گذاشته نشد.فکرم نکنم هدف از درد و دل گذاشتن قول و قراری باشه و احتمالا هدفش سبک تر شدن حداقل یکی از طرفین صحبته

۲
خانوم ى ..
۰۶ شهریور ۱۵:۵۸
وب خوبى دارید
خوشحـال میشـم به وب من هـم سـر بزنیـد ..
محمد
۰۷ شهریور ۰۹:۲۳
سلام
این متن بعدش فقط یه :آخیییییییییییییییییییییش!کم داشت.
معلومه سبک شدی از نوشتن اونم 14 صفحه.
پاسخ :
سلاااام 
آره دقیقا.و اوضاع سر درد و فکر و خیالم خیلی بهتر شد بعدش.الان بهتر از قبل میتونم فکر کنم و نگاه کنم.فقط امیدوارم   دیگه به عقب برنگرده اوضاع.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
گاهی لازمه بشینیم و با خودمون درد دل کنیم
گاهی هم شادیهامون رو باید با خودمون تقسیم کنیم!
و اون کسی که باید بیشتر از همه بهش احترام بزاریم کسی نیست جز همین خودمون!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان