روزگار من

پراکنده گویی

/ بازدید : ۱۸۳

درد پذیرش اشتباه از خود اشتباه بیشتره

هیچ رابطه ای بین یه حرف و اثرش نیست گاهی زخم یه حرف کوچیک کاری تر و عمیق تر از حرفهای درشته

ساده لوح آنست اگر که انتظار داشته باشی مردم همونجوری باهات باشن که تو با اونهایی

 

فقط یه احمق میتونه خودش رو در برابر آزار قرار بده


دریافت

آهنگ من وخود من امید

 

 

باورم نمیشه گفتم تو همون فرشته ای که میمونه همیشه با من


باورم نمیشه گفتم هیچی غیر تو نمیخوام


خیلی طول کشید بفهمم


زیر پوسته من نبودی


واسه من میمردی اما


حتی دوست من نبودی


فکر میکردم نباشی تنهاترین آدمه آسمون و زمینم


دور و برم خلوت شد


این بهترین فرصت شد


که خودم رو ببین


منو خود من تا آخرش با همیم


منو خود من واسه هم نمیزنیم


منو خود من مثل یه کوه محکمیم


منو خود من مگه دیگه میشکنیم؟!؟!


ترسی ندارم از شب از اینکه تنها شدم


تازه فهمیدم باید تکیه بدم به خودم


تازه فهمیدم باید منو خودم ما بشیم


یه تکیه گاه واه هم کویر و دریا بشیم


آره از این به بعد من میشم دوست خوده من


منو خود من تا آخرش با همیم


منو خود من واسه هم نمیزنیم


مثل یه کوه محکمیم


مگه دیگه میشکنیم


منو خود من تا آخرش با همیم


منو خود من واسه هم نمیزنیم


مثل یه کوه محکمیم


مگه دیگه میشکنیممنو خود من تا آخرش با همیم


منو خود من واسه هم نمیزنیم


مثل یه کوه محکمیم


مگه دیگه میشکنیممنو خود من تا آخرش با همیم


منو خود من واسه هم نمیزنیم


مثل یه کوه محکمیم


مگه دیگه میشکنیم

۱
Hossein حسین
۱۳ اسفند ۲۳:۵۸
همه اشتباه میکنن ولی همه درس نمیگیرن..

پاسخ :
درسته
مهم درس گرفتن و گذشتن از اشتباهه
متاسفانه من زیاد تو این مرحله موندم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
گاهی لازمه بشینیم و با خودمون درد دل کنیم
گاهی هم شادیهامون رو باید با خودمون تقسیم کنیم!
و اون کسی که باید بیشتر از همه بهش احترام بزاریم کسی نیست جز همین خودمون!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان