روزگار من

روزهای سخت

/ بازدید : ۱۷۳

قلبم تشکیل شده از چندین قسمت

هر قسمتش هم متعلقه ب ی نفر از اعضای خونوادمه

هر وقت که مشکلی برای یکیشون پیش بیاد یه قسمت از قلبم بدرد میاد

این روزها

این روزها که مهدی دوره درمانشه

نرگس آنژیو پلاست کرده و...

آمنه باید عمل بشه

احساس میکنم تمام قلبم تحت فشاره

اگر اعتقادی به چشم زخم داشتم میگفتم کاره چشمه بده!


پ.ن

دلم میخواد فردا زود بیاد و بره،چقدر جای ی نفری که باید داشتم و ندارم کمه این روزها

۳
رها مشق سکوت
۰۲ اسفند ۱۹:۱۴
چقدر سخته تحمل این روزها
برای همتون آرزوی سلامتی دارم 
ان شاالله به خیر و سلامتی میگذره
پاسخ :
سلام
خیلی سخته تحمل این همه استرس
ممنون.امیدوارم شما و خانواده هم همیشه سلامت باشید
داوطلب دکترا
۰۵ اسفند ۰۰:۰۰
سلام راستش با خوندن پستات کمی نگران شدم ولی توکل کن ب خدا
برات و عزیزانت ارزوی سلامتی میکنم
پاسخ :
سلام

ممنون
خداوند به همه سلامتی بده
مهدی
۱۳ اسفند ۱۸:۳۰
سلام سحرخانوم مهدی هستم طاهری ازطریق بلاگفاباشماونوشته هاتون اشناشدم چه حسه غریبی دارید.چه قلم خوبی داریدچه ساده احساستونوبیان میکنیدخوشبحالتون ارزوی روزهای خوش وشیرین ترازاین هایی که تاحالابراتون پیش اومده رودارم ارزوم شادی و سلامتی شماهست درپناه حق باشید
پاسخ :
سلام مهدی جان
ممنون که اینجا هم تشریف آوردید
ممنون از نظر لفی که داشتید
مرسی بابت این همه آرزوی خوب
امیدوارم واسه شما هم همینطور باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
گاهی لازمه بشینیم و با خودمون درد دل کنیم
گاهی هم شادیهامون رو باید با خودمون تقسیم کنیم!
و اون کسی که باید بیشتر از همه بهش احترام بزاریم کسی نیست جز همین خودمون!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان