روزگار من

حکمت

/ بازدید : ۲۶۶

پدر یه بنده خدایی دیشب فوت شد. خود این بنده خدا واسه من عزیزه ولی بخاطر مسائلی از باباش دلخوشی نداشتیم هرچند که من هیچ وقت رو در رو اون مرد رو ندیده بودم. از دید من ناقص العقل ایشون آدم درستی نبوده و از خدا چه پنهون یه مقدار کینه هم ازشون به دل داشتم. ولی چه حکمتیه که شب 23 ماه رمضون به دیار باقی شتافتن رو خدا میدونه و بس . شایدم حکمتی نداشته و این هم یه اتفاق تصادفی بوده مثل هزاران اتفاق دیگه.

نمیدونم!

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
گاهی لازمه بشینیم و با خودمون درد دل کنیم
گاهی هم شادیهامون رو باید با خودمون تقسیم کنیم!
و اون کسی که باید بیشتر از همه بهش احترام بزاریم کسی نیست جز همین خودمون!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان