روزگار من

این روزها

/ بازدید : ۲۱۱
بارها وبلاگ رو باز کردم که چیزی بنویسم اما به محض لمس کردن صفحه کلید همه جملات و کلماتمی که میخواستم تبدیل به نوشتشون کنم به یه سمتی فرار کردند

اوضاع ظاهر زندگیم روبراهه ولی باطش نه!

نسبت به یکی دو ماه پیش یه مقدار بهترم. علتش هم فکر کنم جابجایی خونه باشه و شرکت توی انجمن های مردم نهاد و خوندن کتاب.

تقریبا تموم روزهای هفته ام رو پر کرده بودم تا کمتر فکر کنم. میدون اینها درمانهای موقتیه ولی فعلا را حل دیگه ای به ذهنم نمیرسه


۲
دانشجوی همیشگی مدیریت
۲۳ شهریور ۱۲:۲۲
با چارچوب بنویسید که کلمات فرار نکنند
پاسخ :
نمیدونم چجوریه
ریحـ ـانه
۲۳ شهریور ۱۲:۳۲
اولین پستیه که از وبتون میخونم 
ولی باشگاه رفتن هم خیلی تو تغییر حال و هوا تاثیر داره :) 
امتحان کنید
پاسخ :
درسته.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
گاهی لازمه بشینیم و با خودمون درد دل کنیم
گاهی هم شادیهامون رو باید با خودمون تقسیم کنیم!
و اون کسی که باید بیشتر از همه بهش احترام بزاریم کسی نیست جز همین خودمون!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان