روزگار من

هر روز که بیدار شی اول دنیاست

/ بازدید : ۲۶۰

 

 

چند روزه زیاد این موزیک رو گوش میدم فقط هم بخاطر اون پارت خسته ام

مورد زیاد برای حسرت خوردن و احساس قربانی شدن دارم ولی دیگه فکر نکنم به این حس ها اجازه جولان بدم

بنظرم یجاهایی زیاد به یک سری از آدم ها  و چیزها بها دادم، روشون حساب کردم و شایدم اهمیت دادم

 یه وقتهایی  هم به اشتباه گذاشتم تعریفم کنند و شاید نا خودآگاه طبق تعریفشون عمل کردم تا رو حرف هاشون صحه ای گذاشته باشم

 بعضی جا ها بیجا از خودم و مسایل مربوط به خودم گذشتم و...

انتظار بیجایی هم داشتم که فکرکنم همه اینها متقابله

قطعا تقصیر از خودم بوده

نیاز به یه دو دوتا چهارتا با خودم دارم

بقول مامانم هر روز که بیدار شی اول دنیاست :)

دانلود آهنگ خسته ام سحر

۱
س
۱۵ مرداد ۲۰:۱۸
https://t.me/sefrtaservat

پیشنهاد می شود در این کانال عضو شوید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
گاهی لازمه بشینیم و با خودمون درد دل کنیم
گاهی هم شادیهامون رو باید با خودمون تقسیم کنیم!
و اون کسی که باید بیشتر از همه بهش احترام بزاریم کسی نیست جز همین خودمون!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان