روزگار من

غم مرگ برادر

/ بازدید : ۲۴۱

حوصله هیچ کس رو ندارم. حوصله شلوغی خونه رو ندارم. از ادمهایی کهک فکر خوردن ووخوابیدنن فقط فراریم کسایی که فکر میکنن مرگ فقط برای داداش من بود. شایدم اینجور فکر نکنن نمیدونم. من فقط میدونم از همه کسایی که اذیتش کردن کینه دارم. از بودنم و زندگی بدون اون عذاب وجدان دارم. دلم برای جونیش کبابه. اصلا باور ندارم که نیست نمیخوامم باور کنم

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
گاهی لازمه بشینیم و با خودمون درد دل کنیم
گاهی هم شادیهامون رو باید با خودمون تقسیم کنیم!
و اون کسی که باید بیشتر از همه بهش احترام بزاریم کسی نیست جز همین خودمون!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان