روزگار من

.

/ بازدید : ۲۰۹

خب بهتره بجای گریه و زاری و گله و شکایت بعد از شکست بلند شم و دوباره تلاش کنم :)

۵
یک بلاگر
۱۷ آبان ۱۲:۵۵
آفرین .
این قسمت مهم زندگیه . و پیروزی یعنی همین بلند شدن بعد از شکست .
خیلی مهمه . بیشتر تلاش کن و برای علاقه ات بجنگ . زندگیه . همینطوریه . باید تحملش کرد و مدیریتش کرد
پاسخ :
سلام ممنون
سعی میکنم
یک بلاگر
۲۸ آبان ۱۳:۱۰
بنویس از تلاش هات ..
ما تشویقت کنیم
انرژی بگیر..
بیشتر تلاش کن
تا در نهایت برسی به هدفت
پاسخ :
انگیزه ای ندارم دیگه
یک بلاگر
۰۳ آذر ۲۲:۲۸
اومدم سر زدم
پست جدید نبود
رفتم ..
بنویس!
پاسخ :
درگیر اتفاق وحشتناکی و غم بزرگی هستم
یک بلاگر
۰۹ آذر ۲۲:۰۵
جالبه. منم درگیرم .. خیلی
پاسخ :
من درگیر  غم مرگ برادرمم
یک بلاگر
۱۰ آذر ۱۳:۳۷
متاسفم . تسلیت میگم .
انشاالله غم آخرت باشه ..
پاسخ :
سلام.ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
گاهی لازمه بشینیم و با خودمون درد دل کنیم
گاهی هم شادیهامون رو باید با خودمون تقسیم کنیم!
و اون کسی که باید بیشتر از همه بهش احترام بزاریم کسی نیست جز همین خودمون!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان