روزگار من

اینستاگرام

/ بازدید : ۲۰۴

پست های اینستاگرامی بعضی از دوستان و اقوام رو که میبینم حسرت میخورم از اینکه چقدر  اونها پیش رفتن و من نرفتم:)

میخواستم پاک کنم برنامه رو ولی بعد با خودم گفتم تا کی میشه فرار کرد بلاخره باید واقعیت رو دید و براش کاری کرد:)

۱
مهرداد طارقلی
۱۴ خرداد ۰۴:۰۲
تو چی پیشرفت کردن که شما نکردی ؟

خب شاید شما هم تو یه چیزایی پیشرفت کردی که اونا نکردن !

شایدم دارید ظاهر را میبینید !

همین که به قول خودتون براش بایدکاری کرد پیشرفته ، دارید فکر میکنید پیشرفته، همین که فرار را گذاشتید کنار پیشرفته دیگه... :)
پاسخ :
خیلی چیزا
من لاک پشتی پیش رفتم.درسته 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
گاهی لازمه بشینیم و با خودمون درد دل کنیم
گاهی هم شادیهامون رو باید با خودمون تقسیم کنیم!
و اون کسی که باید بیشتر از همه بهش احترام بزاریم کسی نیست جز همین خودمون!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان