روزگار من

سالها خوابگردی

/ بازدید : ۲۸۳

هرچقدر سعی میکنم نمیتونم خود قدیمم رو یا بهتر بگم کاراهای انجام داده و بیشتر انجام نداده شده گذشتم رو درک کنم

شبیه یه خوابگرد که نه خود خوابگردی بدم تو این سالها که فقط چشماش بازه و بدون فکر دار حرکت میکنه ، نه چیزی میبینه و نه چیزی میشنوه حتی درست فکر هم نمیکنه!

۴
🍁 غزاله زند
۳۰ دی ۰۰:۱۴
:( 
پاسخ :
:(
خانوم زرافه
۱۶ بهمن ۱۹:۳۷
اتفاقا تو یه سنی منم همینجوری بودم فقط باید شانس بیاری تو اون دوره خوابگردی تصمیم های بدی نگیری که بعدا مصیبت میشه 

پایدار و سربلند باشید :)
پاسخ :
سلام عزیزم
واقعا گل گفتی
ممنون
خـــانمِ کـــوهنـــورد
۲۷ بهمن ۰۹:۳۹
دو سه بار خوندم ولی متوجه نشدم منظورتو!

پاسخ :
سلام عزیز
خدا رو شکر
البته از این جهت که قطعا واست پیش نیومده این مسئله.
میدونی چیزی شبیه همون نگاه کردن و ندیدن منظورم بوده
مهرداد طارقلی
۲۴ ارديبهشت ۰۰:۳۸
خدا هر کسی را به اندازه توان و موقعیتش باز خواست میکنه و توقع داره...

الان تو جامعه و شرایط ما تقریبا همه تو شرایط درستی قرار ندارن و شرایط فراهم نیست. از لحاظ دینی و جامعه شناسی واقعا همینطوره.

اینو گفتم که بگم زیاد خودتون را درگیر این مسائل نکنید ، درک میکنم ، منم دقیقا مثل شمام.
 
ما باید حرکت کنیم ، احتیاج به حرکت داریم ، حرکت فکری...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
گاهی لازمه بشینیم و با خودمون درد دل کنیم
گاهی هم شادیهامون رو باید با خودمون تقسیم کنیم!
و اون کسی که باید بیشتر از همه بهش احترام بزاریم کسی نیست جز همین خودمون!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان