روزگار من

این غریبه کیه از من چی می خواد ؟

/ بازدید : ۲۶۲

 

چه خوب احوال آدم رو توصیف میکنه

 

دانلود آهنگ آینه فرهاد 

می بینم صورتمو تو اینه 

با لبی خسته می پرسم از خودم 

این غریبه کیه از من چی می خواد ؟

اون به من یا من به اون خیره شدم 

باورم نمی شه هر چی می بینم

 

چشامو یه لحظه رو هم می ذارم 

به خودم می گم که این صورتکه

می تونم از صورتم ورش دارم 

می کشم دستمو روی صورتم 

هر چی باید بدونم دستم میگه 

منو توی اینه نشون می ده 

می گه این تویی نه هیچ کس دیگه 

جای پاهای تموم قصه ها 

رنگ غربت تو تموم لحظه ها 

مونده روی صورتت تا بدونی

 حالا امروز چی ازت مونده به جا ؟

اینه می گه تو همونی که یه روز 

می خواستی خورشید و با دست بگیری 

ولی امروز شهر شب خونه ات شده 

داری بی صدا تو قلبت می میری 

می شکنم اینه رو تا دوباره 

نخواد از گذشته ها حرف بزنه 

اینه می شکنه هزار تیکه می شه 

اما باز تو هر تیکش عکس منه 

عکسعا با دهن کجی به هم می گن 

چشم امید و ببر از آسمون 

روزا با هم دیگه فرقی ندارن 

بوی کهنگی می دن تمومشون

شاعر : اردلان سرافراز

۲
سمیه
۱۶ شهریور ۱۱:۵۹
 ترانه ی زیبایی هست:)
محسنن
۰۸ بهمن ۰۸:۵۱

Haghighat

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
گاهی لازمه بشینیم و با خودمون درد دل کنیم
گاهی هم شادیهامون رو باید با خودمون تقسیم کنیم!
و اون کسی که باید بیشتر از همه بهش احترام بزاریم کسی نیست جز همین خودمون!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان