روزگار من

...

/ بازدید : ۲۱۵

فکر میکنم دلیل اینهمه آشفتگی،دلسردی و سردرگم که الان دارم بخاطر نبودن توی جایگاه درسته!
شاید اونچیزی که باید باشم نیستم
چکار کنم خدا؟
عمرم داره میره و من هنوز اندر خم کوچه های اولم!

۳
مهرداد طارقلی
۰۲ مرداد ۰۹:۰۷
سلام خداقوت...
 توکل بر خدا ، خدا همه امون را عاقبت بخیر کنه و ما را تو مسیر درست قرار بده یا قدرت تصمیم گیری درست را بهمون بده...
خلاصه اینکه عافیت بهمون بده همچنین به شما...
پاسخ :
آمین
سمیه
۰۶ مرداد ۱۹:۵۸
این مشکل خیلی از ماهاست:(
سید .م
۱۴ مرداد ۱۰:۱۶
درک فاصله ی آنچه هستیم با آنچه باید باشیم، انسان را به حرکت در می آورد...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
گاهی لازمه بشینیم و با خودمون درد دل کنیم
گاهی هم شادیهامون رو باید با خودمون تقسیم کنیم!
و اون کسی که باید بیشتر از همه بهش احترام بزاریم کسی نیست جز همین خودمون!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان